سياکل: نۊسخه'نˇ تؤفير

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
رهنما (گب | ياوري‌ئن)
بدون خلاصۀ ویرایش
رهنما (گب | ياوري‌ئن)
بدون خلاصۀ ویرایش
رچ ۴:
زبان بخش مركزي سياكل [[گيلكی]] و زبان مردوم كوهستان [[ديلمی]] ئیسه كه به دليل شونو امون چندين ساله شبيه هم ببوستده. ئیته از شهرستان های خوش آب و هوای اوستان [[گیلان]] سیاکل ئیسه .
 
شهرستان [[سیاكل]] در شرق اوستان [[گیلان]] واقع ببوسته و از شمال و شمال‌شرقی به [[لاجان]]، از شرق به [[لنگرود]]، از جنوب‌شرقی به [[املش]] و [[رودسر]]، از جنوب به [[مازندران]]، از جنوب‌غربی به رودبار و از غرب به [[رشت]] وصله. هتویی قسمتی از رشته‌كوه البرز، ناحیه بوزرگی از جنوب ا منطقه شامل به. موهم‌ترین روخانان جاری در اویه، [["شیمرود"]] و [["خرارود"]] ایسئده.
 
مهم‌ترینموهم‌ترین قسمت ا شهرستان كه دارای پیشینه تاریخی ئیسه [[دیلمان]] ایسم داره و موهم‌ترین روستای اون [["اسپیلی"]] ایسه. [[دیلمان]] در قدیمان خیلی پیله دانه بو و از ای طرف به [[مازندران]] و از او طرف به [[قزوین]] محدودا بستی و در قرون چهارم و پنجم هجری‌قمری، مقر حكومت [[دیلمیان]] بو و [[گیلان]] ایته از ولایات اون به حیساب امویی امِا یعد از از بین شونه خاندان [[آل‌بویه]] و تعرض سرداران محلّی، ا پیله سرزمین كم‌كم كوچیكا بو، تا ایمروز كه ایته از بخش‌های گیلان به حیساب ایه.
 
== بخش‌ها ==