غازيان ٚ پۊرد: نۊسخه'نˇ تؤفير

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Dokkōdō (گب | ياوري‌ئن)
تغییرمسیر به غازیان پورد
تگؤن: تغییر مسیر جدید دچينواچين، مؤباىلˇ همرأ مؤباىلˇ وبمجˇ همرأ دچينواچين گۊدن
Dokkōdō (گب | ياوري‌ئن)
تغییرمسیر به غازیان پورد حذف شد
تگؤن: تغییرمسیر حذف شد دچينواچين، مؤباىلˇ همرأ مؤباىلˇ وبمجˇ همرأ دچينواچين گۊدن
رچ ۱:
'''به همرایه [[انزلی]] پورد در سال 1316 چاگوده ببوسته . [[دریا]] از روی ا پیله پورد، جلوه زیبایی داره.
#تغییر_مسیر [[غازیان پورد]]
[[تصویر:yyy.jpg|left|thumb|غازیان پورد]]
 
از جاهان دیدنی [[انزلی]] و [[غازيان]] دو تا پوردده، درگوذشته شونو امون از انزلی به غازيان بوسيله [[قايق]] صورت گیفتی تا اونکه تصميم بیگیفتیدی انزلی بوسيله دو تا پورد به راه زمينی غازيان - [[رشت]] متصلا کوند كه پوردی از غازيان به [[ميان پشته]] به طول 210 متر و عرض 10 متر و ارتفاع 85/6 متر با 5 تا دهانه كه ایته دهانه از اون به طول 25 متر متحرك بو .
 
غازیان پورد ازبوتون مسلح چاگوده ببوسته شوروع ساختمان از اواخر تيرماه 1314 شمسي و پايان كار دراوايل تابستان 1316 شمسي يعني مدت 18 ماه بو و در خورداد ماه 1317 مورد استفاده قرار بیگیفته و روز چهارشنبه هفتم آذر ماه 1318 شمسي به طور رسمي تحويل ببوسته . ا پورد بوسيله كمپاني ( سنتاب ) [[آلمان]]ي و شركت هاي مختلف از جمله ((موتلا )) [[سوئد]]ي چاگوده ببوسته و در نتيجه با چاگودن اون راه ارتباطي [[آذربايجان]] [[رشت]] - [[قزوين]] - [[تئران]] برقرارابو.
 
قبلنان شون و امون از [[انزلي]] به [[غازيان]] به وسيله قايق صورت گیفتی تا اينكه تصميم بیگیفته ببوسته انزلي به وسيله دو تا پورد به راه زميني غازيان - رشت وصلا به.'''
 
 
 
 
 
[[رده:جوغرافی]]
[[رده:تارئخ]]
[[رده:حىاتي وانويسؤن]]
اویته پورد از ميان پشته به انزلی به طول 127 متر و عرض 10 متر وارتفاع 5/6 متر با سه تا دهانه كه ایته دهانه به طول 25 مترمتحرك بود . چاگوده ببوست.
 
هر دو تا پورد از [[بوتون مسلح]] چاگوده ببوسته شروع چاگودن از اواخر [[تيرماه]] 1314 [[شمسی]] و توماما بوستنه كار دراوايل تابستان 1316 شمسی يعنی مدت 18 ماه بو و در خورداد ماه 1317 مورد ایستفاده قرار بیگیفته و روز چهارشنبه هفتم [[آذر]] ماه 1318 شمسی به طور رسمی تحويل ببوست. ا دوتا پورد بوسيله كومپاني ([[ سنتاب]] ) [[آلمان]]ی و شركتان موختلف از جومله (([[موتلا]] )) [[سوئد]]ی چاگوده ببو و در نتيجه با چاگودن اون راه ارتباطی [[آذربايجان]] رشت - [[قزوين]] - [[تئران]] برقرار ببوست و تازگیان برای حفظ ا پوردان عبور كاميونان سنگينه از روی اوشان ممنوع بو گودیدید .
 
 
'''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[[رده : جوغرافی]]